tiistai 8. marraskuuta 2011

10 things I do when I'm thin










Mulla on piitkä lista niistä asioista mitä haluan tehdä kun vartaloni näyttää samalta kuin kuvien tyttöjen. Se antaa hurjan paljon motivaatiota kun palauttaa aina mieleensä mitä kaikkea ihanaa voin tehdä kun olen laiha.

1. Ostan ainakin yhdet uudet farkut tai housut
2. Menen poikaystävän kanssa kylpylään ylpeänä itsestäni
3. Otan pienen tatuoinnin, jossa on jokin mulle tärkeä lause
4. Ostan uusia baarimekkoja
5. Pukeudun juuri niinkuin haluan, sillä mistään ei tursuile ylimääräistä mitä pitäis peitellä
6. Olen sata kertaa itsevarmempi sängyssä
7. Musta tulee paljon sosiaalisempi ja menevämpi. Koska nyt en jaksa lähteä mihinkään kun mitkään vaatteet ei mahdu tai sovi mulle, enkä näytä hyvältä.
8. Hymyilen enemmän
9. Olen kaunis ja rakastan itseäni
10. Tärkein: en liho takaisin

1 kommentti: