maanantai 7. marraskuuta 2011

Nothing tastes as good as thin feels

Mikään ei tosiaankaan maistu niin hyvälle kun laihuus tuntuu. Miksi ihmeen takia ihminen on sitten niin tyhmä että syö mielummin pussillisen irtokarkkeja sen sijaan että näyttäis upealta? Mä en tällä hetkellä halua mitään ruokaa niin paljon kun täydellistä vartaloa, sen verran on hyvä motivaatio vielä päällä. Mun poikaystävä on omasta mielestäni ihan mielettömän hyvännäkönen, ja mäkin olin 7 kg laihempi kun alettiin seurusteleen. Alan kohta pelkäämään ettei se enää jaksa katella mun plösähtänyttä olemusta, vaikka se aina vakuuttaakin kuinka rakastaa mua sellasena kun oon. No kyllä mä sen uskon, mutta haluan näyttää sille paremmalta kuin kukaan. Haluan että se voi olla ylpeä siitä että on mun kanssa. Mulla on niiin paljon haaveita siitä mitä mä teen sitten kun omistan täydellisen vartalon.

Tänään oon syönyt:

kananmunan 86 kcal
panda enkelikarkin 19g (joo oli pakko ottaa ku pappa tarjosi, ja ala siinä sitten selitteleen) 86 kcal
nutrilett- pirtelön 210 kcal
zero kokista 2dl
oliiviöljy 10g 88kcal
tonnikala vedessä157 kcal
kirsikkatomaatteja 15 kcal

Yhteensä 640kcal 

Päivän liikunnat on ratsastus 1h, kulutus ehkä jotain 200kcal. Eilen illalla tein vatsalihaksia, ja maha tuntui aamulla ihan vähäsen litteemmältä. Täytyypä tehdä tänäkin iltana.. Vaa alla en uskaltanut käydä ettei tuu mitään masentumisia koska tuskin se luku nyt päivässä on mihkään muuttunut. Blogi on näköjään saanut ekan lukijankin, tervetuloa! :)



2 kommenttia:

  1. ihmettelen itsekin aina tota miksi ihmeessä sitä syö kun tulee vain paha olo. Kun kuitenkin se fiilis minkä omasta kropastaan saa sitten kun saavuttaa jonkun tavoitepainon tai ruokavalion tms. on sata kertaa parempi kuin mikään safka. Tsemppiä sulle laihduttamiseen, itselläni on oikeastaan lähes täsmälleen samankaltainen päämäärä, jonka eteen taistellaan:)

    VastaaPoista
  2. Älä muuta sano :) Enkä mä halua herkkujakaan iteltäni kokonaan kieltää, mutta mun herkuttelu on lähinnä ahmimista ja siitä on nautiskelu kaukana :/ Ihanne olis että aina kun on saavuttanu jonkin tavotteen niin sallis itelleen vaikka karkkipussin tai jonku herkun mistä oikeesti nauttis :) Ja olis potematta huonoo omaa tuntoa. Tsemppiä sinnekkin!

    VastaaPoista