sunnuntai 13. marraskuuta 2011

Motivaatio kateissa

Anteeksi etten ole kirjoitellut nyt muutamaan päivään. Viime viikolla oli aika rankka jakso kun poikaystävän kanssa meni tosi huonosti ja oltiin eroomassakin. No arvatkaa mitä tunnesyöjä sillon tekee? Lohduttaa itseänsä ruualla :/ En voi sanoa että oisin pitänyt kauheeta ahmimisviikkoa mutta laihdutus on tosiaankin ollut katkolla.. Ärsyttää vaan tämmöset "repsahdukset" kun kaamee viikon nälässä kituminen menee tavallaan ihan hukkaan. Toivotaan että uskallan ens viikolla mennä vaa alle ja saadaan noita rasteja tonne oikeeseen reunaan :)

Onneksi alotin tän blogin koska ilman tätä olisin nytkin varmaan vaan jatkanut tätä syömisputkea.. Ihanaa kun mulla on noin monta lukijaakin seuraamassa mun onnistumisia :) Se auttaa paljon! Tänään on darrapäivä, eli en usko että kalorit ja hiilarit jää ihanteellisiksi.. Huomenna mun piti aloittaa nutrilett- kuuri, mutta oon miettinyt että ehkä laitan rahani kuitenkin johonkin vähän järkevämpään ja laihdutan ihan seuraamalla kaloreita ja hiilareita. Toivotaan että motivaatio palaa taas! :) Ja hyvän motivaattorin mä sainkin juuri, eli Serenan Pasifique 2012 maaliskuussa! Arvatkaa kuka on silloin jo timmi tyttö ;)





1 kommentti:

  1. hei ite oon alottanu lifestyle changing ja ois huippuu jos stekkaisit mun uuden blogin tai mainostaisit sitä et saisin seuraajii etenki tukemaan mua tässä projektissa! stemii sulle oon lukenu jo pitkän aikaa sun blogii ja vaikka ei oo tullu päivityksii ny lähiaikoin oot siltikki yk lemppareistani!

    VastaaPoista